Ansatte

Knerten

Agneta Linge

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Agneta jobber på Knerten som barne- og ungdomsarbeider. . Agneta er en veldig trygg person å jobbe med da hun alltid har et overordnet blikk og passer på at barna (og voksne, selvsagt) får en best mulig hverdag. Hun har jobbet i Hallagerstua siden 2005.

Hayriye Eryigit

Stilling: Barnehagemedarbeider

Hayriye er en av våre faste vikarer i Hallagerstua, og kan sees på begge avdelinger fra en tid til en annen. Hayriye tar initativ hvor hun planlegger og gjennomfører diverse aktiviteter med stor entusiasme.

Nihal Demirez

Stilling: Barnehagemedarbeider

Nihal jobber som barnehagemedarbeider på Knerten. Hun er en pliktoppfyllende og varm person hvor du alltid blir møtt av et smil. Nihal har jobbet i Hallagerstua siden 2005.

Sundus Iqbal

Stilling: Pedagogisk leder
sundus@hallagerstua.no

Sundus er utdannet barnehagelærer og er pedagogisk leder på Knerten. Etter å ha blitt ferdig utdannet i 2021 har hun allerede fått bred erfaring ved å jobbe med småbarn, og har som hjertesak at alle, både store og små, skal føle seg trygge og velkomne i hennes nærvær. Sundus har jobbet i Hallagerstua barnehage siden 2023.

Veslefrikk

Bjørnar Berg

Stilling: Pedagogisk leder
bjornar@hallagerstua.no

Bjørnar er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder på Veslefrikk. Etter å ha tatt førskolelærerutdanningen i 2015 har han i de senere år tatt videreutdanning i veiledning og flerkulturell pedagogikk. Han har også bred erfaring innen relasjonsledelse, prosjektarbeid og teamledelse. Bjørnar jobber i et svangerskapsvikariat som startet august 2023

Hayriye Eryigit

Sana Safdar

Stilling: Barnehagelærer
sana@hallagerstua.no

Sana er utdannet barnehagelærer og jobber som barnehagelærer på Veslefrikk. Etter å fullført utdanning i 2017, så tok hun videreutdanning i flerkulturell pedagogikk. Sana jobber i et svargerskapsvikariat som startet i mars 2024

Ritu Devi

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Ritu jobber som barne- og ungdomsarbeider på både Knerten og Veslefrikk. Hun fullførte barne- og ungdomsarbeiderfaget i 2019 og i 2022 tok en tilleggsutdanning i barn med særskilte behov. Ritu har jobbet i Hallagerstua barnehage siden 2011.

Andre ansatte

Christina Dahl Nordmo

Stilling: Daglig leder
styrer@hallagerstua.no

Christina startet å jobbe i barnehage med bachelor i pedagogikk i 2012. I 2018 fullførte hun barnehagelærerutdanningen deltid på OsloMet, og i 2020 fullførte hun den nasjonale lederutdanning for styrere. Christina har jobbet i Hallagerstua barnehage siden 2022.